خبرگزاری کار ایران

۴۶ پروژه گردشگری در سیستان احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۸۲

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶ پروژه گردشگری در منطقه سیستان توسط بخش خصوصی و دولتی در حال احداث است.

به ‌گزارش ایلنا، مجتبی میرحسینی (معاون گردشگری سیستان و بلوچستان) در بازدید از پروژه‌های زیر ساختی شمال استان گفت: ۴۶ پروژه گردشگری در منطقه سیستان توسط بخش خصوصی و دولتی در حال احداث است.

 میرحسینی اظهار کرد: با توجه به این‌که شمال استان دارای آثار تاریخی فراوان بوده و در طول سال میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان است، برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم با توجه به افزایش تقاضای سفر از ضروریات است.

او اضافه کرد: در حال حاضر بالغ‌بر ۳۱ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری توسط اداره‌کل استان و بالغ‌بر ۱۵ پروژه از سوی بخش خصوصی و با حمایت این اداره‌کل در سطح منطقه سیستان در حال احداث است. 

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان یادآور شد: در هفته گذشته یک هتل یک ستاره با ظرفیت ۴۱ تخت به تأسیسات گردشگری شهرستان زابل اضافه شد و چندین مجتمع گردشگری، رفاهی واقامتگاه بوم‌گردی نیز در شهرستان‌های سیستان راه‌اندازی و یا کلنگ‌زنی شده است.

او گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در این طرح‌ها ۲۱۲ نفر پیش‌بینی شده است که امیدواریم به‌زودی با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد اشتغال پایدار در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز