خبرگزاری کار ایران

ایجاد پیوست های گردشگری با هدف توسعه جاذبه های تاریخی در کیش

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۷۳۵

مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش از ضرورت ایجاد پیوست های گردشگری برای توسعه جاذبه های تاریخی درکیش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید یکه دهقان مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت توسعه و شکوفایی جزیره کیش به عنوان دستاورد ارزشمند دوره های مختلف مدیریتی سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و گفت: مشارکت و هم افزایی مسئولان منطقه آزاد کیش و فعالان پر تلاش بخش خصوصی با رویکرد ایجاد پیوست های گردشگری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

یکه دهقان با بیان این که ظرفیت ها و امکانات موجود برای فعالان بخش خصوصی به منظور ایجاد جاذبه های نوین گردشگری در جزیره کیش فراهم شده است اظهار داشت: باید پیوست های گردشگری شامل" مجموعه پذیرایی، اقامتی و تفریحی" در کنار جاذبه های تاریخی ایجاد شود.

وی اظهار داشت: شهر حریره یکی از جاذبه های تاریخی پر طرفدار برای مسافرانی است که کیش را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند و جذابیت خاصی دارد، از این رو باید پیوست های گردشگری در کنار آن ایجاد شود تا گردشگران از امکانات مطلوب تری بهره مند شوند.

مدیر بازاریابی و تبلیغات سازمان منطقه آزاد کیش حلقه مفقوده میان این منطقه با حوزه های فعال گردشگری در سطح کشور را "عدم همکاری و تعامل سازنده" عنوان کرد و افزود: طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی اقوام مختلف استان های کشور در جزیره کیش در قالب یک مدل با عنوان "جذب گردشگری" امکان توسعه صنعت گردشگری و استفاده بهینه از ظرفیت های بومی را فراهم می کند.

سعید یکه دهقان با اشاره به این که توسعه صنعت گردشگری در منطقه آزاد کیش یکی از محورهای رونق و پیشرفت این منطقه است افزود: اجرای طرح های عمرانی در جزیره کیش با پیوست های گردشگری در رونق گردشگرپذیری این منطقه از تمام نقاط دنیا نقش موثری دارد.

شایان ذکر است 5 طرح عمرانی، آزاد سازی سواحل شرقی، جنوب شرقی، کرانه، ساحل پارک دلفین ها، رستوران مارینا و سه اسکله تفریحی در ساحل شرقی، مجموعه باغ مجسمه، هتل 5 ستاره آرامیس پلاس، ایستگاه دوچرخه های هوشمند در کیش از جمله جاذبه های گردشگری جدیدی است که در 20آبان "روز کیش" دراین منطقه آزاد به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز