خبرگزاری کار ایران

مرتضی بلوکی:

روز کیش باید جهانی شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۷۹۰

امروز بیستم آبان ماه مصادف با روز کیش این نگین درخشان خلیج فارس است، این روز را به تمامی ملت ایران، کیشوندان، سرمایه‌گذاران که سرمایه‌های خود را در روزهای سخت اقتصادی به این جزیزه آورده‌اند و بومیان که صاحبان اصلی این جزیره هستند، تبریک می‌گویم.

مرتضی بلوکی: به حق باید این روز را به بومیان که سالیان طولانی با مشکلات عدیده این جزیره مانند: کمبود برق، آب و امکانات در گرمای طاقات فرسا ماندن و سرمایه‌گذارانی که سرمایه‌ها خود را برای آبادانی به این جزیره آوردند و همواره با فراز و نشیب‌های اقتصادی همراه شدند، اما پا پس نکشیدند، تبریک گفت. این روز را باید به مسئولان جزیره کیش تبریک گفت که هر کدام به نوبه خود برای آبادانی این جزیره زحمت کشیده و سرافرازی این جزیره جزو دغدغه‌های اصلی آنان بوده است و به تمامی امنیت آفرینان کشور که حضور آنان باعث شده این جزیره به یکی از امن‌ترین مکان‌ها تبدیل شود.

جزیره کیش مفتخر است که ساکنان آن متشکل از افراد با فرهنگ و فعالین اقتصادی است که همواره برای سربلندی این جزیره تلاش می‌کنند. قطعا آنان باعث توسعه این جزیره شده و چشم چراغ آن هستند.

امروز این جزیره تبدیل به مکانی برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی شده و هموراه در مراسم‌های ملی و مذهبی بسیاری سرامد بوده است. جزیره کیش مفتخر است که 5 شهید گمنام را در خود جای داده. قطعا آرامش و امنیت امروز کشور مرهون شهدا و جانبازان عزیزی است که برای دفاع از این مرز و بوم جنگیده‌اند.

با تلاش و کوشش مردم و بخش خصوصی و مسئولان، امروز جزیره‌ کیش به منطقه زیبا تبدیل شده و مسافران از سفر به آن لذت می‌بردند. باید این نگین خلیج فارس، نامش در تمامی دنیا مطرح باشد. زیرا این جزیره ویترین فرهنگی و اقتصادی کشور است و تمامی قومیت و فرهنگ‌ها با نام کیشوند در آن زندگی می‌کنند. جزیره کیش راه رشد و توسعه بسیاری دارد، مدیرانی که تا امروز بر راس امور آمده، همواره تلاش‌های بسیاری برای بهبود این جزیره کرده‌اند. در دولت‌های آینده نیز هر مسئولی که برای خدمت در جزیره کیش، مسئولیت قبول می‌کند، باید این راه را در پیش گرفته و باعث افتخارافرینی این جزیره شود. تا حرکت در مسیر توسعه کیش متوقف نشود.

امیدوارم این جزیره همواره بر مشکلات اقتصادی که تمامی دنیا را فرا گرفته، فائق آید و باز بتوانیم شاهد روزهای اوج آن باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز