خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۵۲۶

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه ربیع الاول پیام تبریکی ارسال کرد.

متن پیام به این شرح است:

حلول ماه ربیع الاول، روزهای جشن و سرور اهل بیت(ع) را به همه هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک عرض نموده و برای همگان در این ایام پربرکت شادکامی وموفقیت آرزومندم.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است و خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برادری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و همچنین ششمین ستاره درخشان آسمان امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) لحظه به لحظه این ماه مبارک را به عطر کرامت و اخلاقیات نبوی معطر و مزین کرده است. اعیاد فرخنده ای که هریک نقطه عطفی در ایجاد وحدت و توسعه مودت میان مسلمانان است.

آغاز امامت و ولایت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) از دیگر مناسبت های ارزشمند و فرخنده‌ این ماه سراسر خیر و برکت است. ضمن تبریک مجدد این اعیاد خجسته ، از درگاه پروردگار سبحان توفیق بهره مندی از فضایل این ماه را طلب کرده و امیدواریم در سایه برکات ربیع الاول شاهد تقویت همدلی در میان مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در سرتاسر جهان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز