خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش مطرح کرد:

تبدیل کیش به مرکز همتراز سازی اقتصاد جهان با ایران و مرکز اجتماع نخبگان اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۶۷۱

بر این اعتقادیم که با حمایت ملی مسئولان عالی سیاسی و اقتصادی و نیز همراهی مدیران ارشد و کارکنان فهیم سازمان منطقه آزاد کیش، استادان دانشگاه، صاحبنظران، اقتصاددانان، کیش به مرکز همتراز سازی اقتصاد جهان با ایران و مرکز اجتماع نخبگان اقتصاد و گردشگری تبدیل شود.

ناصر آخوندی، عضو هیات مدیره و معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بعد از دریافت گزارش حسابرس در موعد مقرر به تاریخ 22 تیرماه، به دلیل وضعیت خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در تیر و مرداد ماه، طبق تشخیص مجمع در تاریخ‌های 19 شهریورماه برگزار شد.

وی افزود: پس از تایید صورت‌های مالی با توجه به گزارش حسابرس، اعضای محترم مجمع از دو منظر گزارش حسابرس و عملکرد مدیریت منعکس در صورت‌های مالی رضایت خود را ابراز داشتند.

به گفته ناصر آخوندی، فقدان بند عدم رعایت قوانین در گزارش حسابرس، پیشرفت قابل ملاحظه در فعال نمودن پروژه‌های تاخیردار گذشته در طول سال 98 و همچنین عملکرد مطلوب در وصول مطالبات سنوات گذشته در منظر نخست، مورد رضایت اعضا قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در حوزه عملکرد مدیریت که از آذر سال 97، عهده‌دار مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش شد، نشانگر سود قابل ملاحظه نسبت به سال‌های پیش و بیانگر استفاده بهینه از منابع موجود بوه است. بر اساس آ‌مار ارائه شده در مجمع که مورد تایید حسابرس قرار گرفت، حاشیه سود از منفی یک درصد به مثبت 59 درصد رسیده است. سود خالص در سال قبل 14 درصد فروش و در سال 1398، معادل 69 درصد فروش تحقق یافته است.

معاون توسعه و مدیریت سازمان در این باره گفت: شرایط بهتر نقدینگی با توجه به رشد درآمد، به سوی طرح‌های سال‌های قبل که از برنامه زمان‌بندی جا مانده بودند، هدایت شد. تکمیل ترمینال بزرگ مسافربری هوایی با ظرفیت پذیرش 6 میلیون نفر در سال از آ‌ن جمله است که امسال به بهره‌برداری می‌رسد. استفاده از سایر منابع تامین مالی نیز برای اولین بار در این دوره در کیش مورد توجه و استفاده قرار گرفت که منجر به توسعه و رونق اقتصاد جزیره می‌گردد.

وی در پایان گفت: بر این اعتقادیم که با حمایت ملی مسئولان عالی سیاسی و اقتصادی و نیز همراهی مدیران ارشد و کارکنان فهیم سازمان منطقه آزاد کیش، استادان دانشگاه، صاحبنظران، اقتصاددانان، کیش به مرکز همتراز سازی اقتصاد جهان با ایران و مرکز اجتماع نخبگان اقتصاد و گردشگری تبدیل شود. رویا و خواستی که با وحدت، تلاش و همدلی، دور از دسترس نیست.

تبدیل کیش به مرکز همتراز سازی اقتصاد جهان با ایران و مرکز اجتماع نخبگان اقتصاد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز