خبرگزاری کار ایران

آبرسانی به روستای باغو در کیش

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۴۹

آب شرب ساکنان روستای باغو پس از اجرای ۱۳۰۰ متر خط لوله تامین شد.

به گزارش ایلنا؛ این، روستا دارای پانزده خانوار ، دو واحد گردشگری و یک واحد صنعتی روستایی فعال است. علاوه بر آن یک سرویس بهداشتی ۶ چشمه نیز. پیشتر در روستا تعبیه شده است.

با توجه به اینکه آب شرب ساکنان روستا تا کنون با تانکر حمل، ذخیره سازی تامین می شده و فاصله مکانی، تامین دائمی و مستمر آب بهداشتی را با مشکلات متعدد روبرو کرده بود، اجرای پروژه ۱۳۰۰ متر خط لوله ۴ اینچ شامل حفاری کانال، لوله گذاری، اتصالات، ساخت حوضچه های بازدید و نصب شیر آلات و تجهیزات اندازه گیری با مبلغی بالغ بر 10میلیارد ریال در دستور  کارشرکت عمران و آب و خدمات شهری قرار گرفتکه توسط شرکت آب و نیروی ماهتاب اجرا شد.

برخلاف مشکلات ایجاد شده با شیوع ویروس کرونا این طرح از ابتدای اسفند ۹۸ آغاز شد و عملیات اصلی آن تا پایان تیر ۹۹ به اتمام رسید و پس از پایان عملیات لوله کشی و نصب وسایل اندازه گیری، اکنون جریان آب بهداشتی به روستای باغو برقرار شده است.

گفتنی است در اجرای این پروژه تصمیمات به موقع و شایسته مهندس مقدس‌زاده مدیرعامل پیشین شرکت عمران، آب و خدمات، همت و همکاری معاون عمرانی این شرکت مهندس صفایی و در ادامه همراهی مهندس طیبی مدیرعامل جدید شرکت،نقش بسزایی در تکمیل کار ایفا کرده است.

خرید لوله اصلی بطول ۱۳۰۰ متر، خرید و نصب شبکه داخلی روستا، همکاری در صدور سریع مجوزهای حفاری این پروژه مردمی و موثر از جمله اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات بوده و شرکت آب و نیروی ماهتاب کیش نیز در راستای ایفای وظایف اجتماعی در محدوده جغرافیای جزیره و کمک رسانی و مساعدت به جامعه روستایی کیش، حفاری کانال اصلی بطول ۱۳۰۰ متر، نصب لوله اصلی و اجرای اتصالات ،احداث دریچه ها و حوضچه ها، راه اندازی و نصب وسایل اندازه گیری، برقراری انشعابات به منازل روستایی بصورت رایگان و بدون دریافت حق انشعاب را تقبل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز