خبرگزاری کار ایران

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راس امور فرودگاه کیش قراردارد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۱۳

سخنگوی شورای سلامت کیش عنوان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی, و همچنین در راستای اقدامات پیشگیرانه در سطح جامعه، فرودگاه کیش نیز جهت مقابله با این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی را در راس کار خود قرار داده است.

دکتر رضانیا سخنگوی شورای سلامت کیش عنوان کرد : همزمان با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی, و همچنین در راستای اقدامات پیشگیرانه در سطح جامعه، فرودگاه کیش نیز جهت مقابله با این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی را در راس کار خود قرار داد ه است.

وی افزود :به همین منظورطبق مصوبات شورای سلامت کیش  در تمام پروازهایی که تاکنون از طریق این فرودگاه صورت گرفته، دستور العمل های بهداشتی با هدف سفری ایمن اجرایی و مقررشده که در سفرهای پیش روی نیز این مسئله با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

دکتر رضانیا تصریح کرد :برچسب گذاری سالنها جهت رعایت فاصله گذاری ، ضدعفونی مکرر سالنها و سرویسهای بهداشتی و چرخهای حمل بار ، ضدعفونی بار پس از تخلیه از هواپیما ، نصب دوربینهای پیشرفته تب سنجی ،ضدعفونی کردن هواپیما قبل از ورود مسافر به آن واجباری بودن استفاده از ماسک و دستکش از جمله مواردی است که با هدف تامین یک سفر امن برای مردم در پروازهای فرودگاه کیش لحاظ می شود.

همچنین با هماهنگی شورای سلامت کیش و همچنین کارشناسان مرکز توسعه سلامت ،هلال احمر و بسیج  پیش از ورود مسافران به هواپیما،تب سنجی و طرح غربالگری از آنها انجام و در صورتی که فرد و یا افرادی پرخطر شناسایی شوند به مراکز سرپایی فرودگاه ارجاع و از آنها نمونه گیری میشود.

وی افزود:لازم بذکر است عدم رعایت فاصله گذاری توسط مسافرین در سال‌ها امریست که مکررا تذکر داده می‌شود و در این بخش بایستی مردم همکاری بیشتری نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز