خبرگزاری کار ایران

تأمین امنیت عزاداران حسینی افتخار پلیس کیش است

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۲۶

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ، رعایت هشدارهای پلیسی و دستورالعمل های بهداشتی را مهم عنوان کرد و گفت: کارکنان پلیس کیش با افتخار در ایام عزاداری محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای عزاداران، نظم و امنیت را تأمین می کنند.

به گزارش ایلنا؛ سرهنگ " علی اصغر جمالی " در گفت و گو با خبرنگار  پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پلیس کیش نیز همگام با عزاداران حسینی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم و باشکوه و الهی عاشورا، با کمال افتخار و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی عموم عزاداران عزیز انجام وظیفه خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اقامه عزا و تامین نظم و امنیت مطلوب برای عموم مردم عزیز و علی الخصوص عزاداران حسینی (ع)، مسئولین محترم هیئات و تکایا و دسته های عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نسبت  رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ورزند.

رئیس پلیس  ضمن تقدیر و تشکر از مردم و هیئت های مذهبی تصریح کرد: در هفت شب گذشته شاهد برگزار مراسمات با رعایت دستور العمل های بهداشتی بوده ایم که برای برپایی هر چه بهتر عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسنی نیز لازم است به نکاتی دقت گردد:

از هر گونه اختلال در نظم عمومی شامل نصب داربست در معابر و پیاده روها که مانع از تردد افراد و مزاحمت برای کودکان، سالمندان، معلولان و جانبازان عزیز شود، پرهیز گردد و مراسمات با توجه به شیوع  ویروس منحوس کرونا بایستی در "اماکن آزاد و فاقد سقف" برگزار گردد.

با توجه به اهمیت و جایگاه فریضه "امر به معروف و نهی از منکر" در مکتب اسلام، انتظار می رود دست اندرکاران محترم هیئت های مذهبی نسبت به برخورد ارشادی و لسانی با مظاهر منکر در پیرامون هیئت ها نقش فعال داشته باشند.

در برپائی هیئات مذهبی و برگزاری مراسم استفاده از ماسک،رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، رعایت اصول ایمنی و استفاده از تجهزات مربوطه در راستای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از آتش سوزی، اتصال برق و... مورد توجه دقیق قرار می گیرد.

مراکز 110 و 120 پلیس کیش در تمامی شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمات رسانی به مردم خواهند بود.

رانندگان وسلیه نقلیه هنگام رانندگی به خصوص در طول شب با توجه به سیاه پوش بودن عزاداران حسینی، دقت ویژه ای به عابران پیاده داشته باشند.

بدیهی است ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی طبق روال جاری خود با تلاش بی وقفه کوشش خواهند کرد با برقراری نظم، امنیت و سهولت در تردد خودروها، بر شکوه و عظمت مراسم عزاداری در در جزیره کیش را بیافزایند. همکاری صمیمانه با خدمتگزاران نیروی انتظامی برای تحکیم نظم و امنیت مورد انتظار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز