خبرگزاری کار ایران

محرم کامل ترین نمونه مبارزه حق علیه باطل است

کد خبر : ۹۵۸۶۸۹

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: واقعه عاشورا یک دانشگاه، مکتب و یک بینش است و فرصتی ارزشمند برای آموختن مهترین درس ذلت گریزی ، ستم ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به اصول اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرگرد "محمد زنگانه" با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)گفت : محرم ماه قیام و پیام است؛ ماهی که به نام فریاد منادیان آزادی و آزادگی در تاریخ جهان شناخته می شود و هرساله عاشقان حق و حقیقت همنوا با کاروان کربلا ، شور و شعورعاشورایی را احیا می کنند و عشق به خاندان اهل بیت (ع) را در دلها زنده نگه می دارند.

وی تصریح کرد: محرم گاه رها شدن روح انسان‌ ها از زندان نفس و زمان تفکر در ماهیت قیامی است که بقای دین و انسانیت را تضمین کرد محرم زمان آموختن رسم زندگی از سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است ، بزرگ مردی که در واپسین لحظات حیات پربار خویش با جمله" اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید" دشمنان دین را به رهایی از اسارت و بندگی نفس فراخواند.

سرگرد زنگانه افزود: قیام خونین سومین پیشوای شیعیان جهان در پس غبار قرن ها هنوز رنگ و بوی تازه دارد و واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

زنگانه اظهار داشت: واقعه عاشورا یک رویداد ساده نیست، یک دانشگاه، یک مکتب و یک بینش است ، فرصتی ارزشمند برای آموختن مهمترین درس ذلت گریزی ، ستم ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطرنشان کرد: امید است تا محرم امسال جوانان و آینده سازان ایران اسلامی بتوانند با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسیر سعادت و کمال گام بردارند و نمونه شایسته ای از شاگردان مکتب عاشورا باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز