خبرگزاری کار ایران

نظارت بر رعایت ضوابط بهداشتی در فرودگاه بین المللی کیش

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۳۹۲

اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فرودگاه بین المللی کیش به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توسط بسیج ناحیه مقاومت سپاه کیش با جدیت تمام نظارت و کنترل می شود.

به گزارش ایلنا؛ علی عرب مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش با بیان این که یکی از فضاهای پر تردد جهت جا به جایی مسافرین و گردشگران به مقصدهای مختلف کشور که می تواند عامل اصلی جهت گسترش شیوع بیماری کرونا باشد به ترمینال های ورودی و خروجی فرودگاه ها اشاره داشت و گفت: در راستای ایجاد آرامش خاطر و ارتقای حفظ سلامت مسافران و گردشگران به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا میان اقشار مختلف جامعه این مهم توسط نیروهای بسیجی نظارت و کنترل می شود.

عرب با اشاره به ارتقای فرهنگ سازی در جامعه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی را حس مسئولیت پذیری آحاد جامعه برشمرد و گفت: نیروهای بسیج ناحیه مقاومت سپاه کیش به عنوان مدافعان سلامت، نظارت دقیق نسبت به استفاده مسافران از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی دارند.

وی نصب برچسب های راهنما با هدف حفظ فاصله گذاری اجتماعی میان مسافران در نقاط مختلف و صندلی های جا نمایی شده در سالن مسافری، ضدعفونی و گند زدایی ترمینال، ساختمان های ادرای، عملیاتی، تاسیسات و تجهیزات فرودگاهی و هوانوردی، غربالگری و تب سنجی مسافران را از جمله اقدامات نیروهای بسیج ناحیه مقاومت سپاه کیش برشمرد.

شایان ذکر است، با تمهیدات اندیشیده شده و مستقر شدن نیروهای بسیج مقاومت کیش، از زمان حضور مسافر در گیت بازرسی پلیس، تا پای پرواز، ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش رعایت و اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز