خبرگزاری کار ایران

کشف 6/5 کیلو گرم مواد مخدردر طرح های ارتقاء امنیت پلیس کیش

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۰۵۸

فرمانده انتظامی ویژه وپایگاه دریابانی کیش از کشف 6/5 کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 19 نفر از افراد هنجارشکن در طرح های ضربتی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" علی اصغر جمالی" در تشریح جزئیات این خبر گفت:  به منظور کاهش جرائم در حوزه های استحفاظی که با تلاش مضاعف همکاران در پلیس های تخصصی صورت گرفت، تعداد 19 نفر از سارقین و خریداران اموال مسروقه، معتاد و افراد لامکان در جزیره کیش دستگیر شدند که پس از هماهنگی قضائی به منظور جلوگیری از جرائم بعدی از جزیره تردد گردیدند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون در راستای ارتقاء امنیت و آرامش در جامعه و برای مردم طرح های بسیار زیادی انجام شده است که به صورت مستمر نیز ادامه خواهد داشت.

جمالی ادامه داد: در این طرح مأموران پایگاه دربابانی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار 6/5 کیلوگرم انواع مواد مخدر"تریاک و شیشه" کشف که در این راستا تعداد 5 نفر از افراد سوداگران مرگ دستگیر که جمالی ادامه داد: در این طرح مأموران پایگاه دربابانی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار 6/5 کیلوگرم انواع مواد مخدر"تریاک و شیشه" کشف که در این راستا تعداد 5 نفر از افراد سوداگران مرگ دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجعه قضائی اعزام گردیدند.

سرهنگ جمالی بیان داشت: توقیف 36 دستگاه خودرو که سرنشینان آن دارای تخلفات حوزه راهنمایی و رانندگی و ناهنجاری های اجتماعی بودند از دیگر اقدامات در اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان این که این موفقیت حاصل همکاری و مشارکت بسیار خوب شهروندان با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست تا برای رسیدن به جامعه ای امن و با نشاط با پلیس همکاری داشته و در مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع  دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز