خبرگزاری کار ایران

در بازدیدهای دوره ای هر هفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از پروژه های عمرانی مطرح شد:

کیفیت و سرعت از اولویت های اصلی ایجاد تحول در پروژه های عمرانی کیش

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۴۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت:ضمن ارتقای کیفیت در پروژه های عمرانی کیش که باعث ایجاد تحول می شود، می توانیم با تامین نیروی انسانی متناسب با حجم پروژه های عمرانی سرعت کار را نیز افزایش دهیم

به گزارش ایلنا؛ غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، چهارشنبه 20خرداد در بازدید از پروژه های باند جنوبی و ترمینال فرودگاه بین المللی کیش بر لزوم اهمیت کیفیت و سرعت در پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: با ارتقای کیفیت و سرعت که دو عامل اصلی تغییر و تحول در اتمام پروژه های عمرانی است می توانیم به عنوان یک الگو در کشور مطرح شویم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش بر اساس گزارش های ارائه شده از سوی پیمانکار پروژه باند جنوبی فرودگاه بین المللی کیش، آسفالت این پروژه را بالغ بر 80 هزار تن برآورد کرد و افزود: در صورت تامین هزار تن آسفالت در روز کمتر از ظرف سه ماه آینده، همزمان آسفالت و روشنایی این پروژه به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح پروژه باند جنوبی فرودگاه کیش را بر اساس پیشرفت کار و برنامه زمان بندی شده 22 بهمن سال جاری اعلام کرد.

همچنین غلامحسین مظفری در بازدید از پروژه ترمینال فرودگاه بین المللی کیش در جریان عملیات اجرایی این پروژه و تجهیز سیستم های مختلف فرودگاهی قرار گرفت و اظهار داشت: ضمن این که عملیات اجرایی پروژه ترمینال با یک سرعت خوب در حال پیشرفت است، 95 درصد تجهیزات فرودگاهی نیز تامین شده و امکان مهندسی مجدد تمام سیستم ها از طریق نمایندگی های فروش برای بازبینی فراهم شده است.

مظفری عنوان کرد: با سرعت بخشیدن به پیشرفت پروژه ترمینال فرودگاه کیش و بر اساس برنامه زمان بندی شده تا 22 بهمن سال جاری این پروژه نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این پروژه بالغ بر 315 نفر مشغول به کار هستند، از شنبه 24 خرداد با افزایش نیروهای انسانی در دو شیفت کاری بر سرعت پیشرفت پروژه ترمینال فرودگاه کیش افزوده خواهد شد.

گفتنی است پروژه ترمینال فرودگاه کیش در زمینی به مساحت 90000 مترمربع و با مساحت زیربنای تقریبی 42180 مترمربع، از پروژه های می باشد که دارای رتبه سوم در کشور است.

در این بازدید غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیر بنایی، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت،خسرو نشان معاون گردشگری، علی مقدس زاده معاون اقتصادی و سرمایه گذاری،سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و محمود افتاده مدیر حقوقی، امور قراردادها و املاک سازمان منطقه آزاد کیش، علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش و برخی از مدیران شرکت های تابعه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز