خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۵۹۵

بسم الله النور

عید سعید فطر؛ عید توفیق در عبودیت، تهذیب نفس و دستیابی به مقام متقین است. روزخجسته ای که موحدان مخلص به میمنت حضور در ضیافت ربوبی رمضان و درک لیالی قدر بار دیگر سر بر سجاده بندگی نهاده و عاشقانه حضرتش را سپاس می گویند. فطر در حقیقت شکرانه تلاش قلبی بندگان برای کسب فضایل و سجایای اخلاقی و نزدیکی بیشتر با خداوند سبحان است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمانان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را که فرصت تعمیق پیوند با ذات مقدس حضرت احدیت است به تمامی هموطنان عزیز به ویژه مردم با ایمان جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

هرچند که امسال به دلیل رعایت شرایط بهداشتی و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا از برکت حضور در صفوف بهم فشرده نماز عید سعید فطر و برگزاری مراسم پرشکوه روزجهانی قدس بی نصیب خواهیم بود، اما امیدوارم درسایه الطاف پروردگار این بحران جهانی به طور کامل برطرف شده و به زودی برگزاری آیین ها و مراسم پرفیض معنوی در جزیره کیش نیز میسر شود.   

از خداوند متعال می خواهم تا تلاش مردمان نیک اندیش جهان برای رواج اخلاقیات و صفات ارزشمند معنوی درجوامع به بارنشسته و شاهد برقراری صلح و عدالت در پهنه گیتی و آرامش و سعادت جهانیان باشیم.

 

   غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز