خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد:

تخصیص تسهیلات بانک دی به کلیه بازاریان کیش

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۳۴

بانک دی در راستای حمایت از فعالان اقتصادی در بحران کرونا تسهیلات ویژه به کلیه بازاریان کیش پرداخت میکند.

به گزارش ایلنا؛ ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این مطلب گفت: سقف این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال درقالب کارت اعتباری برای هر نفر خواهد بود و بانک دی این تسهیلات را با هدف حمایت از فعالان اقتصادی و بازاریان کیش پرداخت خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش با ایجاد ستاد اقتصادی مبارزه با کرونا و با همکاری تنگاتنگ با بخش خصوصی فعال در کیش، در حال بررسی حجم خسارات اقتصادی ناشی از بروز بحران کرونا است تا بتواند با پتانسیل ها و حمایت های معنوی و مادی بخش خصوصی راهکارهای مناسب برای رونق اقتصادی دوران پسا کرونا برنامه ریزی لازم را انجام دهد که این اقدام بانک دی در همین راستا است.

مهدیان رئیس شعبه بانک دی کیش نیز در این زمینه گفت: این تسهیلات طی تفاهم نامه با جامعه بازاریان و با نرخ ۱۸ درصد و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال مطابق ضوابط ‌جاری بانک برای هر نفر و ظرف حداکثر ۳ روز به بازاریان محترم پرداخت می شود.

وی پیشگامی بانک دی در این امر را وظیفه ذاتی این بانک در راستای مسئولیت اجتماعی و پاسخ به اطمینان جامعه به این بانک اعلام کرد و افزود: مدیریت عامل بانک دی و همکارانم در سراسر کشور دغدغه جز خدمت به هم وطنان عزیز در این شرایط خاص ندارند و شعبه کیش نیز در این ایام همچنان به ارائه خدمات به کیشوندان عزیز مبادرت می ورزد.

مهدیان ضمن تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش به دلیل حمایت از فعالان اقتصادی در قالب ایجاد ستاد اقتصادی مبارزه با کرونا اظهار داشت: بانک دی با سازمان منطقه آزاد کیش رابطه نزدیک و مناسبی دارد و در راستای همکاری بیشتر تفاهم‌نامه‌ای در حال انعقاد است تا این همکاری ها روند مطلوب‌تری طی کند.

لازم به یادآوری است، در حال حاضر تعداد بازاریان فعال جزیره کیش حدود ۴۰۰۰ نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز