خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت‌مدیره و خزانه‌دار جامعه هتلداران کیش مطرح کرد؛

کیش برای کشور یک الگوی موفق در مبارزه با کرونا است

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۴۵۲

عضو هئیت‌مدیره و خزانه‌دار جامعه هتلداران کیش از همراهی و همکاری بخش خصوصی با سازمان منطقه آزاد کیش در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حسین خواب‌نما در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در روزهای اولیه با دستور رئیس سازمان منطقه آزاد کیش ستاد مبارزه با کرونا تشکیل و تصمیمات مهمی گرفته شد، گفت: بخش خصوصی، سرمایه‌داران و هتلداران در جلسات حضور مکرر داشته و با تلاش و پیگیری توانستند تجهیزات پزشکی و داروهای لازم را از آلمان و امارات وارد منطقه آزاد کیش کرده و باید گفت یکی از بهترین بیمارستان‌های کرونایی با بهترین سرویس‌دهی در کیش است.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری آسمان پرستاره ادامه داد: دستگاه و کیت‌های مربوط به تشخیص کرونا خریداری شده و به زودی در فرودگاه و بندرگاه جاگذاری خواهد شد که بر اساس آن طی 3 ساعت نتیجه آزمایش اعلام خواهد شد.

عضو هیئت‌مدیره و خزانه‌دار جامعه هتلداران کیش اظهار کرد: با همکاری بخش خصوصی، بازاریان، رستوران‌داران، کشتی‌داران، هتلداران و تمامی صنوف در زمانی‌که کشور در حالت قرنطینه نبود، کیش به حالت قرنطینه درآمد.

وی گفت: امیدواریم کیشوندانی که از کیش خارج شدند در زمان ورودشان به جزیره از تست و غربالگری عبور کرده و مشکل خاصی نداشته باشند.

خواب‌نما با بیان اینکه بخش خصوصی 100درصد همراه سازمان منطقه آزاد کیش است، افزود: طبق برآوردهای به عمل آمده سازمان منطقه آزاد در کنار مردم این منطقه خواهد بود تا در ایام ماه مبارک رمضان کام مردم شیرین شود.

مالک هتل‌هاى کوروش کیش، هلیا و پلاس کیش عنوان کرد: با عملکرد خوب سرمایه‌گذاران، بخش خصوصی و فعالین جزیره که هماهنگی‌های لازم را با سازمان منطقه آزاد کیش دارند، به جرات می‌توان گفت جزیره کیش الگویی برای کل کشور خواهد بود.

وی در خصوص راهکارهای موجود برای بهبود وضعیت اقتصادی کیش در روزهای پس از کرونا گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های مسئولین جزیره، آماده‌سازی‌ها برای مقابله با کرونا به مدت یکسال اعمال شده و هتل‌ها به تجهیزات لازم مجهز گردیده تا مسافرانی که وارد کیش می‌شوند، تست و آزمایش‌های مربوطه را انجام دهند و از طرفی تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا شرایط متعادل‌تر شده و مجددا کسب و کار و  گردشگری را در جزیره فعال کنیم.

خواب نما افزود: کیت‌های آزمایشگاهی و داروهای لازم را در اختیار بیمارستان کیش قرار گرفته و همچنین بسته‌های حمایتی برای ساکنین کیش که با تصمیمات امام جمعه جزیره انجام شد و از طرفی بخشودگی اجاره‌بهای املاک و برخی هتل‌ها تا 3 ماه از جمله کارهای انجام شده توسط ما بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز