خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برج‌های طلایی کیش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کیش برای برون‌رفت از قرنطینه شرایط مطلوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۰۱۴

مدیرعامل برج‌های طلایی کیش معتقد است: این جزیره در ایام مبارزه با پیشگیری شیوع کرونا عملکرد بسیار مثبتی داشته و می‌تواند برای سرزمین اصلی الگو باشد.

رباطی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه جزیره کیش به نسبت سرزمین اصلی شرایط ایده‌آل‌تری در ایام بیماری کرونا دارد، اظهار کرد: مسئولان و بخش خصوصی توانستند با جلسات و تصمیم‌گیری‌های مناسب، جزیره کیش را از شرایط بدی که در آینده ممکن بود در آن رخ بدهد، نجات دهند.

وی ضمن قدردانی از بخش سلامت، درمان و پزشکی گفت: در کیش شرایط کنترل شده و به نظر می‌رسد مغازه‌ها می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی فعالیت کنند. فروشگاه با داروخانه فرقی ندارد. به نظر می‌رسد شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که بازارها می‌توانند فعال شوند.

این فعال اقتصادی جزیره کیش ادامه داد: بخش خصوصی در رابطه با خرید دستگاه و دیگر لوازم بهداشتی و پزشکی کمک‌های زیادی کرده و توانست در این شرایط بحران و تحریم‌ها وسایل زیادی را وارد و در اختیار بخش سلامت و بهداشت جزیره قرار دهد.

وی با بیان اینکه شرایط کیش برای بازگشایی مطلوب است، بیان کرد: بازارها و مغازه‌ها می‌توانند باز شوند. کیشوندان نیز می‌توانند با رعایت فاصله و استفاده از تجهیزات بهداشتی خریدهای خود را انجام دهند.

رباطی تصریح کرد: به نظر می‌رسد شرایط کیش به گونه‌ای است که حتی مسافران نیز طبق لیستی که وارد می‌شوند، تست‌های سلامت از آنها گرفته شده و می‌توانند با رعایت بهداشت به امور خود برسند.

وی تاکید کرد: جزیره کیش درایام مبارزه با پیشگیری شیوع کرونا عملکرد بسیار مثبتی داشته و می‌تواند برای سرزمین اصلی الگو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز