خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات گذرنامه ای به بیش از 81 هزار نفر در کیش

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۸۰۰

رئیس اداره گذرنامه این فرماندهی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 81 هزار و 197 نفر خدمات گذرنامه ای ارائه شده است.

به گزارش ایلنا؛  سروان"روح الله نیک پور" افزود: اداره مهاجرت و گذرنامه زیر مجموعه پلیس امنیت عمومی همواره همراه و همگام با سایر واحدهای انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند.

سروان"نیک پور"با اشاره به صدور 5هزار و 284 جلد گذرنامه در سال جاری اظهار کرد: اداره مهاجرت و گذرنامه در بخش اتباع خارجه  به 19031 نفر خدمات ارائه داشته است .

وی رسیدگی و  کنترل خدمات  گذرنامه ای به 56882 نفر تبعه خارجی و ایرانی را از دیگر اقدامات این اداره در سال 1398 عنوان کرد.

نیک پور با اشاره به پویش در خانه بمانیم خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا با هدف کاهش حضوری مراجعین و مصوبه شورای سلامت در راستای مقابله با ویروس کرونا پروانه اقامت و دفترچه اشتغال اتباع خارجه تا پایان فروردین ماه 99 تمدید شده و نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید نمی باشد.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه کیش تأکید کرد: افرادی که گذرنامه خود را در اختیار دیگران قرار بدهند مورد پیگرد قضایی قرار می گیرد و هر فرد موظف است با اسناد هویتی خود فعالیت داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز