خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بازار پردیس در گفت‎وگو با ایلنا؛

باید دولت پس از بحران کرونا از اصناف حمایت کند

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۸۲

مدیرعامل بازار پردیس گفت:‌ هزینه‌های هنگفتی توسط فعالان اقتصادی به امید رونق گردشگری در جزیره کیش انجام شد که متاسفانه شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کسب‌وکارها را با چالش روبه‎رو کرد.

خلیلی در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه همه ساله فعالان اقتصادی در جزیره کیش با پرداخت هزینه‎های هنگفت، خود را برای پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز آماده می‎کردند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا این روند دچار چالش شد، زیرا با اولین اطلاعیه از سمت شورای سلامت و ستاد مبارزه با کرونا، تشکل‎های صنفی ساعات اداری خود کاهش و یا مراکز گردشگری را تعطیل کردند. این امر نشان ازهمکاری مناسب برای کنترل این بیماری بود.

وی ادامه داد: ناگفته نماند که به دلیل مداخلات خارج از جزیره، ورود مسافر به این جزیره ادامه داشت که با مقاومت مسئولان و پیگیری بخش خصوصی، ورودی جزیره محدود و ورود مسافر ممنوع شد.

مدیرعامل بازار کیش ضمن قدردانی از کادر درمانی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا، گفت: باید توجه کرد که در اواخر سال 98 نیز هزینه‎های هنگفتی برای پذیرش گردشگر به جزیره انجام شد، امامتاسفانه این اتفاق،بسیاری از مشاغل را دچار مشکل کرد. در حال حاضر به دلیل تبعیت از قوانین ستاد مبارزه با کرونا بسیاری از این اصناف همچنان تعطیل هستند. امیدواریم که با حمایت مسئولان و دولت بر این مشکلات فائق شویم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز