خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هتل دریایی ترنج کیش در گفت و‌گو با ایلنا:

انسجام بخش خصوصی در جزیره کیش بالا است

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۳۶

عضو هیئت امنا انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش از حمایت فعالان بخش خصوصی برای تهیه ملزومات پزشکی و دارو خبر داد.

علی صدوق در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه هماهنگی مسئولان و بخش خصوصی، در ابتدای شروع ویروس کرونا، موفقیت‌آمیز بود، اظهار کرد: انسجام بخش خصوصی در کیش بسیار بالا بوده به گونه‌ای که در ایام قرنطینه توانستند 100هزار یورو جمع‌آوری کرده و به تعداد 100 نفر دارو تهیه کنند.

مدیرعامل هتل دریایی ترنج ادامه داد: با کمک فعالان بخش خصوصی لوازم پزشکی، ماسک و تجهیزات روز خریداری شده و در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌ها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با وجود هماهنگی میان فعالان بخش خصوصی کیش، این جزیره از نظر لوازم پزشکی جز بهترین‌ها در ایران بود، افزود: سازمان نیز بر روی حمایت و کمک‌رسانی برای بخش درمان تاکید داشته و در بحث ترخیص کالاها نیز هواپیمایی کیش‌ایر برای سریعتر رسیدن داروها و وسایل کمک فراوانی کرد، به گونه‌ای که همکاری میان سازمان و بخش خصوصی بسیار مشخص بود.

صدوق گفت: در کیش، اگر شاغلان بخواهند به محل کار برگردند، از سراسر کشور ورودی خواهیم داشت و این مسئله باعث خواهد شد خطرناک‌ترین قسمت ایران، کیش باشد.

وی افزود: این موضوع باید با هماهنگی و تمهیدات ویژه انجام شود و مدیریت در این مسئله حرف اول را می‌زند.

صدوق تاکید کرد: در این ایام، مشکلات زیادی برای وضعیت اقتصادی بوجود آمده است و  در منطقه آزاد کیش تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران باید صبر پیشه کنند. خوشبختانه همه فعالان اقتصادی متوجه حساسیت شرایط بوده و می دانند شیب شروع کار در کیش، مانند سرزمین اصلی نیست و روند کندتری دارد.

مدیرعامل هتل دریایی ترنج خاطرنشان کرد: این روند کند برای بازگشایی، باعث آرامش بیشتر مردم شده و اگر به این صورت ادامه یابد، باعث آرامش اجتماعی در جزیره خواهد شد و به سلامت از بحران کرونا عبور خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز