خبرگزاری کار ایران

با هدف جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا انجام شد؛

برخورد قاطع قانونی با اجاره‌دهندگان منازل مسکونی شبانه و ساعتی در کیش

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۴۵۵

معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با همراهی نمایندگان اداره اماکن و نیروی انتظامی، 6 واحد اجاره شبانه غیرقانونی در شرایط بحران کرونا را شناسایی و اقدام به پلمپ منازل کرد.

به گزارش ایلنا؛  باتوجه به اینکه واگذاری هرگونه منزل مسکونی به‌صورت اجاره شبانه، ساعتی (موقت) و همچنین اجاره خودرو، مطابق مصوبه تاریخ 14/12/98 ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در جزیره، تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است، 6 واحد مسکونی در شهرک صدف که برخلاف هشدارها همچنان به‌صورت غیر قانونی فعالیت می‌کردند از سوی کارشناسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری شناسایی، پلمپ و مالکان این واحدها با حضور رئیس اداره اماکن و نمایندگان نیروی انتظامی متخلفین بازداشت شدند.

ممنوعیت اجاره شبانه منازل مسکونی و اجاره خودرو با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در جزیره کیش و حفظ سلامت کیشوندان به تصویب رسیده که طی روزهای گذشته از طریق سایت سازمان منطقه آزاد کیش، صداوسیمای مرکزی کیش، خبرگزاری‌های سراسری و فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده است، همچنین نمایندگان مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری با همکاری اداره اماکن، اطلاعیه مذکور را به تمامی مجتمع‌های مسکونی به‌صورت حضوری ابلاغ کردند.

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری از کیشوندان خواست تا تخلفات مربوط به اجاره شبانه منازل مسکونی یا اجاره خودرو را به شماره تلفن‌های 07644421555 (در ساعات اداری) و 09347683653 (در ساعات غیر اداری) اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز