خبرگزاری کار ایران

در راستای پیشگیری و به حداقل رساندن بیماری‌های واگیردار صورت گرفت؛

گام‌های مهم بیمارستان کیش

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۸۴۱

بیمار‌ستان کیش در راستای پیشگیری و به حداقل رساندن بیماری‌های واگیردار و شیوع کرونا در جزیره کیش طرح‌های خود را ارائه و عملیاتی کرد.

به گزارش ایلنا؛ نخستین اقدام بیمارستان، طرح تفکیک بیماران در مبادی ورود به بیمارستان، در راستای به حداقل رساندن بیماری‌های واگیردار است. بر همین اساس تریاژ دو لایه ورودی بیمارستان با هدف جدا کردن بیماران پرخطر و مشکوک از مابقی بیماران آغاز شد. در این واحد بیمار پیش از ورود به بیمارستان توسط کادر حاضر تب‌سنجی شده و پس از پاسخ دادن مختصر به چند سوال به مسیرهای مشخص شده هدایت می‌شوند. درصورتی که بیمار کارت سبز دریافت کند به منطقه سبز بیمارستان هدایت شده و درصورتی که کارت زرد دریافت کند به منطقه عفونی هدایت خواهد شد. در طول مسیر پرسنل حراست جهت راهنمایی و کنترل موضوع، بیماران را راهنمایی می‌کنند.

اقدام بعدی بیمارستان کیش، اختصاص و راه‌اندازی بخش بیماری‌های تنفسی با تعداد 12 عدد تخت و تجهیزات کامل است که در این بخش بیماران مشکوک با در نظر گرفتن شرایط لازم بستری شده و اقدامات ضروری برای ایشان انجام می‌شود، همچنین امکانات ویژه‌ای برای بیماران این بخش در نظر گرفته شده است .

از دیگر اقدامات بیمارستان انتقال برخی از رشته‌های تخصصی به کلینیک امام علی (ع) است که در این مکان نیز بیماران در بدو ورود تریاژ شده و درصورت داشتن علائم  مشکوک مجوز ورود به منطقه امن کلینیک صادر نشده و لازم است به بیمارستان مراجعه کنند.

لازم به ذکر است در بخش بیماری‌های تنفسی، آزمایشگاه، تزریقات، سرم‌تراپی، پزشک عمومی، متخصص داخلی و کودکان حضور دارند که بیماران می‌توانند تمامی خدمات خود را در این بخش دریافت کنند و نیازی به مراجعه به دیگر بخش‌ها ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز