خبرگزاری کار ایران

در پی تعطیلی مدارس در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛

شورای آموزش مجازی آموزش و پرورش کیش تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۸۰۳

دومین جلسه شورای آموزش مجازی، به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و با هدف پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه شورای آموزش مجازی، آموزش و پرورش کیش، با حضور رضا اردلان مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، بهمن خانی رئیس نظارت بر مراکز آموزشی، سپیده امیری کارشناس مسئول اداره نظارت بر امور آموزشی، جواد قوامی‌نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش کیش، حسین تاوانه کارشناس فناوری آموزش و پرورش کیش، عباس فوم نماینده موسسه مهر هشتم کیش (الغدیر)، یکشنبه یازدهم اسفند با محوریت تولید محتوا و آموزش مجازی، در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

رضا اردلان مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش رویکرد و استراتژیک آموزش و پرورش کیش را در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛ تولید محتوا و  آموزش مجازی بر شمرد و گفت: از بردهای هوشمند موجود در استودیو آموزش و پرورش کیش برای تولید محتوا و توسعه آموزشی استفاده خواهیم کرد.

رضا اردلان افزود: پس از انتخاب مدرسین فضای آموزشی؛ تولید محتوا آغاز خواهد شد و این رویکرد آموزشی از پایه اول تا دوازدهم، شامل تمام رشته‌های تحصیلی است.

وی درخصوص راه‌اندازی سامانه ارائه بسته‌های آموزشی برای دانش‌آموزان پایه اول تا دوازدهم مدارس کیش؛ اظهار داشت: تولید محتوای درسی روزانه در سامانه مورد نظر برای دسترسی دانش‌آموزان بارگذاری خواهد شد.

در ادامه این جلسه، جواد قوامی‌نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش کیش در خصوص برگزاری کلاس‌های درسی در بستر فضای مجازی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ضمن اینکه ارتباط مدارس، اداره، دانش‌آموزان و والدین حفظ خواهد شد یک نوع جهشی در زمینه آموزشی برای آموزش و پرورش کیش نیز خواهد بود.

وی افزود: محقق شدن این مهم در بستر اینترنت و نقش اطلاع‌رسانی صدا و سیمای کیش باعث اعتمادسازی و رشد آموزشی در جزیره کیش می‌شود.

عباس فوم نماینده موسسه مهر هشتم کیش (الغدیر) با بیان اینکه برخی از دانش‌آموزان از ابزارهای مورد نیاز برای استفاده از محتوای ویدئوی آموزشی در بستر فضای مجازی برخوردار نیستند؛ عنوان کرد: با اختصاص دادن ساعتی در شبکه آموزش صداوسیمای کیش این امکان برای این دانش‌آموزان فراهم خواهد شد تا از این بسته‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

گفتنی است زمان‌بندی آموزش مجازی، مدیریت حجم عمده‌ای از تولید محتوا، تولید ویدیوهای آموزشی، برگزاری کلاس‌های آنلاین، استفاده از مدرسین دروس تخصصی ساکن در جزیره کیش، انتخاب عناوین درسی ازجمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین مقرر شد ارائه گزارش از روند موضوعات مطرح شده در این جلسه، چهارشنبه چهاردهم اسفند برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز