خبرگزاری کار ایران

دومین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه کیش به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۷۶۱

دومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش با حمایت مدیریت هنری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با حضور مسئولان این مجموعه به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا؛  این جشنواره  در سه بخش نمایش های ساحلی ، کافه‌ای و طرح‌ها و ایده‌ها با حضور گروههای نمایشی از سراسر کشور 26 و 27 بهمن در جزیره کیش برگزار شد.

منتخبین این جشنواره در مراسم اختتامیه این رویداد 28 بهمن ، با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش ، هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش معرفی شدند.

در قسمت نمایشهای ساحلی ، جایزه ویژه هیات داوران و تندیس جشنواره و مبلغ 40 میلیون ریال به عنوان گروه اول به نمایش “تن هایی که مانع دیده شدن دریا میشوند” به طراحی و کارگردانی : سعید ارغوانی و اجراگری: نادیا پشم چی و سعید ارغوانی و محمد خراسانی اهدا شد.

 همچنین به عنوان گروه دوم  لوح تقدیر ، تندیس جشنواره به همراه  مبلغ ۳0 میلون ریال به نمایش مکبث با باز نویسی و هدایت علی حسینی و اجرا گری آنا زارع و علی حسینی تعلق گرفت.

با تصمیم هیات داوان به گروه  نمایش “بیا جلوتر” به کارگردانی و بازیگری:  سجاد باقری و نویسندگی: حسین برفی نژاد نیز در جایگاه سوم، لوح تقدیر و مبلغ 15 میلیون ریال اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز