خبرگزاری کار ایران

به منظور جذب تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر انجام شد:

نوسازی ورزشگاه کیش و واگذاری زمین برای ایجاد فضای ورزشی به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۵۳

مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: آماده‌ سازی لازم برای برپایی تمرین تیم‌های حاضر در جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و حضور طرفداران آنها در جزیره کیش انجام شده است.

به گزارش ایلنا؛ غلامحسین مظفری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر، فرصت مناسبی برای فعالان اقتصادی و استفاده از ظرفیت موجود در جزیره کیش است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که زمین چمن و ورزشگاه کیش آماده، نوسازی و بازسازی شده است؛ از واگذاری زمین به بخش خصوصی برای ایجاد فضای ورزشی و زمین تمرین مطابق با استانداردهای بین المللی در کیش خبر داد و افزود: با توجه به فرصت 33 ماهه تا برگزاری جام جهانی، پیش بینی شده است که زمین تمرین و فضاهای ورزشی، یک سال زودتر از آغاز جام جهانی در اختیار تیم های متقاضی قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت 50 هتل در کلاس جهانی در جزیره کیش و با بیان این که در خصوص زیر ساخت های اقامتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی فضای گردشگری در کیش موجود است؛ افزود: با توجه به شباهت آب و هوایی جزیره کیش با قطر، این جزیره مناسب ترین مکان برای تمرین تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال 2022 قطر است.

مدیرعامل ­سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: تفاهم نامه ای را با فدراسیون فوتبال داشتیم تا بتوانیم نقش پشتیبانی را در زمینه های اقامت  و ارائه خدمات به هواداران تیم ها  و هم تمرین تیم هایی که قصد تردد به جزیره کیش را دارند داشته باشیم و تا به امروز هیچ گونه محدودیتی را در این خصوص نداشته ایم.

وی تاکید کرد: تلاش بر این است تا ظرف یک سال مانده به مسابقات همه امکانات مورد نظر را مهیا کنیم و و ارائه خدمات مناسب و به روز زمینه ساز ترغیب تیم های حاضر در جام جهانی در کیش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز