خبرگزاری کار ایران

معرفی قهرمانان مسابقات تور تنیس جهانی زیر ۱۸ سال در کیش

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۳۳

مسابقات بین المللی تور تنیس جهانی زیر ۱۸ سال، با معرفی نفرات برتر بخش پسران و دختران و تیمی دو نفره در جزیره کیش به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، این مسابقات که از شنبه ۵ بهمن با حضور۳۲ تنیسور در بخش پسران از کشورهای ایران، فرانسه،سوریه، ترکیه، آلمان، لبنان و اکراین و ۲۵ تنیسور در بخش دختران از ایران، ترکیه و مالی آغاز شده بود، عصر شنبه 12 بهمن به کار خود پایان داد.

در این  مسابقات ورزشکاران در دو بخش انفرادی و دو نفره با هم رقابت کردند که در بخش انفرادی دختران، مشکات الزهرا صفی قهرمان شد، مهتا خانلو در جایگاه دوم ایستاد و ماندگار فرزامی و کومبا نیانگادو از کشور مالی، مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش دو نفره، تیم مشکات الزهرا صفی و مهتا خانلو مقام اول را بدست آوردند، تیم درسا چراغی - ماندگار فرزانی دوم شدند و تیم سوده اینجه از ترکیه و رومینا زینالی مقام سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی پسران، دنیز زامارایف از او کراین قهرمان رقابتها شد و بر سکوی نخست ایستاد، آرتیوم دوروفیو از فرانسه مقام دوم را کسب کرد و یونس طلاور و آرین اسمعیل پور فلاح مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش دو نفره پسران، تیم آرتین اسمعیل پور فلاح - محمد اینان حسینی مقام اول را بدست آوردند، تیم سامیار الیاسی - آریو جوادی دوم شدند و تیم معین معظم - سیاوش شیردل حسن بارودی از سوریه - آرتیوم دوروفیو از فرانسه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

سر داوری این دوره از رقابت‌ها برعهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز