خبرگزاری کار ایران

کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال نارنج در کیش

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۳۱۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، در کاشت۱۵۰۰ اصله درخت نارنج در کیش مشارکت کرد.

به گزارش ایلنا؛ در مراسم درخت کاری که عصر سه شنبه 3 دی در فاز 7 شهرک صدف با حضور برخی معاونان و مدیران این سازمان و شرکت های تابعه و نهادهای نظامی و انتظامی برگزار شد؛ برای نخستین بار 1500 درخت مثمر در کیش در یک مراسم کاشته شد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با بیان این که تصمیم داشتیم که به یاد تک تک شهدای گلگون کفن کشور در جزیره کیش درختی کاشته شود که خوشبختانه مراسم گرامیداشت شهدای هرمزگان فرصت مغتنمی فراهم کرد تا شروع یک کار بزرگ را درکیش شاهد باشیم؛ افزود: این اقدام، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت درختان ثمرده انجام شد و مصمم هستیم ۲۰ هزار اصله درخت ثمرده را تا پایان سال در جزیره کیش بکاریم.

وی تکریم گردشگران را وظیفه بی قید و شرط سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه دانست و اظهار امیدواری کرد با رعایت فرهنگ، ایجاد الگو و انتقال آن به گردشگران، خاطرات به یاد ماندنی برای آنان در کیش رقم بزنیم.

مظفری به ضرورت کمک به بومیان جزیره کیش در زمینه های اشتغال و مسکن اشاره کرد و افزود: برای محقق شدن این امر باید گام های اساسی برداشته شود و روند انجام کار به گونه ای انجام شود که به عنوان الگو در سرزمین اصلی مطرح شود. 

همچنین شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در این مراسم،  با بیان اینکه کاشت هر اصله نهال در جزیره کیش به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است؛ افزود: ساکنان جزیره کیش با کاشت هر اصله نهال درخت برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم می­توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور عزیزمان ایران اسلامی تاثیرگذار باشند.

گفتنی است سرانه فضای سبز در کیش برای هر نفر، ١٢ برابر متوسط سرزمین اصلی و ۷ برابر متوسط سرانه فضای سبز شهری در کشورهای اروپایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز