خبرگزاری کار ایران

رایزنی جهت گسترش فعالیت اپراتور «تله کیش» در سایر مناطق آزاد کشور

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۲۴

جلسه مشترک رییس هیات امنا اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات دهم مهر در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به­ گزارش­ ایلنا؛ مسعود توفیقی رییس هیات امنا اپراتور ­تلفن همراه سازمان­ منطقه آزاد کیش ­و­ معاون توسعه مدیریت این ­سازمان، در نشست ­با دکتر ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات اقدامات انجام شده در خصوص رشد و توسعه اپراتور تله­ کیش و درخواست این اپراتور برای حضور در سایر مناطق آزاد کشور را به اطلاع معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رساند.

در این نشست که معاونان اپراتور تله کیش نیز حضور داشتند گزارش مبسوطی از برنامه‌های در دست اقدام این اپراتور ارائه شد و درخواست رسمی سازمان منطقه ­آزاد کیش به منظور گسترش فعالیت این اپراتور در سایر مناطق آزاد تقدیم معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات شد.

 ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات نیز در این نشست با تقدیر از اقدامات انجام شده در اپراتور تله کیش، بر تغییر سیاست اپراتورها در زمینه فروش سرویس و حق مکالمه و رفتن به سمت­ طرح های مبتنی بر ایجاد ارزش افزوده را مهم برشمرد و تاکید کرد:  توسعه فعالیت در زمینه های فناوری مالی( Fintech) بسیار در حال حاضر مهم می باشد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی همکاری و تعامل بیشتر را در تمامی زمینه ها با اپراتورها دارد.

گفتنی است اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش سال 1374 راه اندازی شد و با گذشت نزدیک به بیش از دو دهه از فعالیت خود، بیست هزار شماره را پیش شماره های 0934769 و 0934768 به مشترکین اختصاص داده است.

این اپراتور به منظور ارتقاء نسل شبکه تلفن همراه­ کیش، گسترش تعداد شماره ها و توسعه خدمات متنوع بر بستر تلفن همراه به مشترکین همگام با آخرین پیشرفت‌های روز فن آوری در دنیا، مدیریت و برنامه ریزی هدفمند­ خود را آغاز کرده است و قصد دارد فعالیت خود را در سایر مناطق آزاد کشور گسترش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز