خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دکترمظفری به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۳۸۰
بسم الله الرحمن الرحیم
 

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

 

فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض می نمایم.

بار دیگر محرم از راه می رسدتا عاشقان حق و حقیقت درسوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وشهیدان کربلا عزاداری کنند و درحسرت لبیک به نوای هل من ناصرینصرنی سومین پیشوای شیعیان جهان اشک حسرت بریزند.

ماه محرم فرصت همنوایی با کاروان کربلا و احیاء شور و شعورعاشورایی است تا درطنین صدای پرسوز عزاداران سید الشهدا(ع)، لختی درنگ کنیم برای تفکر در ماهیت قیامی که بقای دین و انسانیت را تضمین کرد و به مکتبی برای آموختن الفبای، ایثار،آزادگی، خلوص و خدا محوری مبدل شد.

مراسم عزاداری محرم امسال در جزیره کیش این جنوبی ترین بخش از ایران اسلامی نیز با حضورهیئت های مذهبی و اقوام مختلف ایرانی به نمونه ای کامل ازآداب و رسوم ایرانیان درعرض ارادت به خاندان آل محمد علیهم السلام تبدیل شده و با شکوه خاصی برگزارمی شود.

با امیدبه اینکه به تأسی از رهروان راستین نهضت حسینی، از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره جوییم، عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان خواستارم.

                                                                                                        

                                                                                                               غلامحسین مظفری

                                                                                                      مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز