خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد نوروزی کیش:

کیش در شرایط عادی است/ در صورت بارندگی کمپ‌های سر پوشیده آماده خدمات‌دهی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۰۰۳

مجید ملا نوروزی گفت: جزیره کیش در شرایط عادی و آب و هوای بهاری بسر می برد و در صورت بارندگی آماده اسکان گردشگران درکمپ های مسقف هستیم.

به گزارش ایلنا، مجید مولانوروزی دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش با اشاره به افزایش هشت درصدی آمار ورود گردشگران از مسیر هوایی به جزیره گفت: از ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان ۵ فروردین ۹۸ بیش از ۱۲۷ هزار و ۷۰۰ مسافر از شهرهای مختلف کشور به جزیره کیش سفر کرده‌اند. همچنین در این ایام بیش از ۱۱ هزار و ۲۵۰ خودرو نیز از مسیر دریایی به جزیره کیش وارد شده‌اند.

وی افزود: در چند روز اخیر با توجه به بارندگی‌ها و جاری شدن سیل در بعضی از شهرهای کشور شاهد برخی شایعات هستیم که در خصوص جزیره کیش اعلام می‌کنیم این منطقه گردشگری کشور در شرایط آب و هوایی بسیار خوب بسر می‌برد و حتی در صورت بارندگی زیاد هم جزیره کیش به دلیل نداشتن ارتفاعات به هیچ وجه در معرض خطر سیل نیست، لذا نگرانی در این خصوص در جزیره کیش وجود ندارد.

ملانوروزی در ادامه با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای مواقع بارندگی پیش‌بینی شده است اظهار داشت: کمپ‌های اسکان مسقف برای شرایط بارندگی در جزیره کیش آماده خدمات‌دهی هستند که کمپ خانوادگی مسقف در سالن نمایشگاهی و کمپ مجردی مسقف در دو سالن ورزشی آماده شده است. مدارس کیش نیز به فرهنگیان و ایثارگران خدمات اسکان ارائه می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴ مربوط به رسیدگی به شکایات امسال بسیار جدی به مطالبات شهروندان و گردشگران رسیدگی می‌کند و ظرف مدت زمان ۳۰ دقیقه موضوع مورد شکایت، توسط کارشناسان پیگیری شده و نتیجه به تماس‌گیرنده اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز