خبرگزاری کار ایران

مظفری:

تلاش همه در کیش باید ارتقای کیفیت زندگی باشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۲۴۰

جزیره کیش در بهمن ماه به ویژه در ایام دهه فجر میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران اسلامی بود.

به گزارش ایلنا، در روز دوشنبه ۲۲بهمن فرودگاه بین المللی کیش با ۱۸ هزار و ۴۴۸ نفر پذیرای بیشترین میزان تردد گردشگر بود که تاکنون در تاریخ فرودگاه بین المللی کیش بی سابقه بوده است.

این آمار بیانگر ۳۲ درصد افزایش سفر توسط ۱۲۵ پرواز با افزایش ۲۸ درصدی تعداد پرواز در مقایسه با سال قبل است.

لازم به ذکر است که رکورد قبلی فرودگاه کیش مربوط به روز یازدهم فروردین سال ۹۶ بود که تعداد ۱۷  هزار و ۷۸۸ مسافر از طریق این فرودگاه تردد داشتند.

غلامحسین مظفری در حاشیه آیین افتتاح مجتمع مسکونی پارسیس گفت: تلاش همه ما در کیش باید ارتقای کیفیت زندگی باشد.

وی ادامه داد: در جزیره کیش به واسطه محدودیت منابع حق انجام پروژه های ضعیف و کم اهمیت را نداریم، لذا باید بهترین ها و با کیفیت ترین پروژه ها را در کیش تعریف و اجرا کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه ما برای آینده این جزیره اجرای پروژه های خاص و با کیفیت است، اظهار داشت: ساکنان کیش باید همواره به مسئولان این جزیره در خصوص محدودیت منابع و لزوم اجرای پروژه های با کیفیت متذکر شوند.

مظفری با بیان اینکه اگر جزیره کیش به این مرحله که شرایط به نسبت خوبی است، رسیده به دلیل تلاش های بسیار پیشکسوتان این جزیره در حوزه های مختلف است، تصریح کرد: انسان های مهربانی که سهم بسزایی در توسعه کیش داشته اند و نیاز است در ادامه مسیر نیز از کمک های این عزیزان بهره مند شویم و در تدوین برنامه های آتی این جزیره از ایده های صاحبان نظر استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیشکسوتان سرمایه های جزیره کیش هستند، خاطرنشان کرد: از معاونان گردشگری و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش می خواهم درخصوص برگزاری مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان و خادمان کیش برنامه ریزی کنند.

مدیرعامل منطقه آزد کیش با بیان اینکه همه ما باید به رفع مشکلات پروژه هایی که به هر دلیل نیمه تمام مانده اند و سرمایه گذارانی که در مسیر اجرای پروژه هایشان دچار مشکل شده اند، کمک کنیم، ابراز داشت: شایسته جزیره کیش نیست که برخی پروژه ها دچار مشکل شوند یا به دلیل مشکلات بلاتکلیف رها شده باشند.

مظفری افزود: زیرساخت های مناسبی در کیش داریم و باید با برنامه ریزی از پیشکسوتان، نخبگان، صاحبنظران، رسانه ها و دلسوزان کیش درجهت ساخت پروژه های با کیفیت کمک بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز