خبرگزاری کار ایران

پاسخگویی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش به 50 شهروند در دومین هفته برگزاری میز خدمت

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۰۲

مصطفی خانزادی در دومین هفته برگزاری میز خدمت به موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان رسیدگی کرد.

به گزارش ایلنا، در دومین هفته برگزاری میز خدمت که با حضور مصطفی خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش و برخی مدیران این معاونت پس از اقامه نماز جمعه در مصلای کیش برگزار شد بیش از 50 نفر از شهروندان جزیره کیش در حوزه عمرانی پیگیر مسائل و مطالبات خود شدند.

توسعه فضای سبز، بهسازی آسفالت و بازسازی زیرساخت های معابر عمومی از دیگر موارد طرح شده در میز خدمت این هفته بود.

همچنین در خصوص مراجعه گروهی از فعالان صنعتی در مورد توسعه معابر و زیرساخت های فاز 6 صنعتی نیز با دستور معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش مقرر شد در طول هفته با حضور عوامل دست اندر کار مانند نمایندگان شرکت آب و برق، مخابرات و معاونت عمرانی در محل مورد پیگیری، جلسه ای برای رفع مشکل برگزار شود.

گفتنی است در طرح میز خدمت هر هفته مسئولان با حضور در مصلای کیش پس از اقامه نماز جمعه به مطالبات شهروندان پاسخ و در خصوص مشکلات دستور پیگیری می دهند. در نخستین هفته برگزاری میز خدمت غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پاسخگوی شهروندان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز