خبرگزاری کار ایران

اعمال تخفیف 30 درصدی تست چکاپ، ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های کیش

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۸۴۵

خدمات چکاپ کامل با تخفیف ویژه 30درصدی به مناسبت روز دانشجو به دانشگاهیان ارائه می شود.

به گزارش ایلنا، با فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو بیمارستان کیش جهت رفاه حال زحمت کشان عرصه علم و دانش و تکریم دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های سطح کیش طرح تخفیف ویژه چکاپ را اجرا می کند.

بنا بر این گزارش آزمایش چکاپ کامل شامل قند، چربی، هماتولوژی، آزمایشات کارکرد کلیه، HIV و هپاتیت در بیمارستان کیش توسط کادر نمونه گیری آزمایشگاهی در دوتیم جداگانه 14 تا 16 آذر با هماهنگی انجام شده در هر دانشگاه به منظور نمونه گیری  حاضر می شوند.

تمامی دانشجویان و کادر دانشگاه ها برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به امور دانشجویی  دانشکده خود مراجعه و یا با شماره 07644459419 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است افراد باید 10  تا 12 ساعت بعد از خوردن شام سبک ،به صورت ناشتا و با پرهیز از  فعالیت بدنی شدید برای انجام تست چکاپ در محل نمونه گیری دانشگاه حاضر شوند.

عنوان

شرح خدمات درمانی

مبلغ مصوب

(ریال)

درصد تخفیف

مبلغ قابل پرداخت (ریال)

آزمایشات ویژه روز دانشجو

آزمایشات مربوط به کارکرد کلیه، هماتولوژی، قند و چربی، آزمایشات تشخیص ایدز و هپاتیت

1،290،000

30%

900،000

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز