خبرگزاری کار ایران

ابراز خرسندی سفیر یونان از برنامه های جذاب و دیدنی نمایش هوایی 2018 در کیش

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۳۷۴

"دیمیتری الکساندرا کیس" سفیر یونان در ایران جزیره کیش را یک مقصد مطلوب گردشگری خواند.

به گزارش ایلنا، "دیمیتری الکساندرا کیس" سفیر یونان در ایران که برای بازدید از نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کیش به این جزیره سفر کرده بود با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در کیش فرصت مناسبی جهت تبادل تازه ترین اطلاعات در عرصه این صنعت است، نمایش هوایی را بسیار مهییج و دیدنی خواند و از تماشای بخش های مختلف این نمایش بین المللی ابراز خرسندی کرد.  

"دیمیتری الکساندرا کیس" همچنین با اشاره به هوای مطبوع و بهاری جزیره کیش در فصل پاییز گفت: زیبایی ها ی طبیعی این جزیره مرجانی در کنار مهمان نوازی ساکنان خونگرم و مهربان منطقه،کیش را به مقصد مطلوبی برای یک سفر آرامش بخش تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه بازدید سالانه 2 میلیون گردشگراز جزیره کیش، رقم بسیار چشمگیری است اظهار داشت: با وجود نیروی جوان و با انگیزه و امکانات خوبی که در این منطقه فراهم شده آینده صنعت گردشگری درکیش بسیار خوب و پر رونق خواهد بود.

سفیر یونان در ایران با اشاره به میزان ساخت و ساز های فراوان در نقاط مختلف شهری تصریح کرد: این ساخت و سازها بیانگر انگیزه بالای فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در این منطقه و نشان از آینده روشن جزیره کیش دارد.

وی در این سفر از مجموعه درخت سبز کیش، شهر حریره و شهر زیر زمینی کاریز دیدن کرد.

یاد آور می شود نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران از 5 تا 8 آذرجاری در جزیره کیش برگزار شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز