خبرگزاری کار ایران

نمایش هوایی سوخو23 درجزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۲۵

سه فروند هواپیمای سوخو 23 درجزیره کیش نمایش هوایی برگزار می کنند.

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری نهمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران که از 5 تا8 آذرماه درجزیره کیش برگزار می شود ، انواع مختلفی از هواپیما های داخلی و خارجی و هلی کوپتر، پرواز نمایشی اجرا  می کنند.

در این نمایشگاه که با حضورمقامات بلندپایه کشوری و لشکری برگزار می شود علاوه بر پرواز نمایشی سوخو 23 ،  هفت فروند میگ 29 روسی برنامه های نمایشی خود را به معرض نمایش می گذارند .

همچنین 14 فروند هواپیمای متعلق به نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه حضور دارند .

پروازهواپیمای توکانو ، y12 ، سوخو23 و پهپادهای متعلق به تیم عملیاتی سپاه پاسداران نیز از دیگربرنامه های نمایشگاه ایرشوی جزیره کیش است .

این گزارش می افزاید ازتیم عملیاتی کشور روسیه علاوه بر پرواز هفت میگ29 ، هواپیمای IL76 نیز دربخش پشتیبانی تیم روسیه حضور دارند . نمایش هوایی هواپیمای L-39 دربخش تیم عملیاتی با لتیک بیز و نمایش چند بالگرد متعلق به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  و هلال احمر از دیگر برنامه های نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش است .

نهمین نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش صبح روز دوشنبه 5 آذرماه  با سخنرانی مقامات عالیرتبه لشکری و کشوری آغاز می شود . همچنین طی روزهای 5 تا 8 آذرماه ، نمایش هوایی در فضایی بالغ بر 100 هزار متر مربع به  اجرا گذاشته خواهد شد .

برای پوشش خبری و رسانه ای نمایشگاه هوایی  جزیره کیش ، بیش از 200 خبرنگار ، عکاس ، گزارشگر ،فیلمبردار و مستند ساز حضور خواهند داشت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز