خبرگزاری کار ایران

افزایش بیش از پیش همکاری‌های پزشکی بین استان فارس و جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۱۴

رئیس هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان کیش بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر خسروی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس هیأت علمی این دانشگاه از کلینیک و بخش‌های درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش بازدید کرد و پس از آن طی جلسه ای با مسئولان ومدیران بیمارستان کیش جهت تقویت همکاری بین دو مرکز و برنامه ریزی های لازم به بحث و تبادل نظر پرداخت.

خسروی پس از بازدید از بخش‌ها و فضاهای درمانی بیمارستان کیش طی نشستی با مدیران بیمارستان کیش اعلام آمادگی کرد تا جهت همکاری بیش از پیش بین دانشکده پزشکی شیراز و بیمارستان کیش اقدامات لازم صورت گیرد.

محمد امین افراسیابی معاون فنی بیمارستان گفت: همکاری‌های بین پزشکان عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز و بیمارستان کیش با توجه به بالا بودن سطح علمی اساتید این دانشگاه، علاوه بر بحث افزایش کیفی ارائه خدمات درمانی به مردم کیش و گردشگران ، به مطرح شدن بیمارستان کیش به عنوان یکی از مراکز ویژه خدمات درمانی در کشور نیزکمک می کند.

وی افزود: امیدواریم با حضور فعال پزشکان فوق تخصص استان فارس در کیش و یاری گرفتن از پتانسیل های پزشکی اساتید دانشگاه شیراز، بیمارستان کیش در زمینه گردشگری سلامت درحوزه های داخلی و خارجی بتوانیم خدماتی را که تاکنون دراین بیمارستان ارائه نمی‌شده، ارائه دهیم.

گفته می‌شود بین سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تفاهم نامه همکاری وجود دارد که مدیران بیمارستان کیش با احیای آن و بهره گیری از بندهای مندرج در آن درصدد هرچه بهتر شدن ارائه خدمات درمانی در بیمارستان کیش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز