خبرگزاری کار ایران

مروری بر خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شب خاطره کیش

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۶۹۸

در شب خاطره کیش، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بخش هایی از خاطرات خود را برای مسئولان و شهروندان جزیره کیش روایت کردند.

به گزارش ایلنا، شامگاه یکشنبه یکم مهر در مراسمی با عنوان شب خاطره که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه جزیره، فرماندهان نظامی  و انتظامی و جمعی از مسئولان محلی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد نورالدین عافی و حسین فتاحی دو نویسنده حوزه دفاع مقدس کشورمان، مهرزاد ارشدی عکاس دفاع مقدس و علی خدادادی شهید زنده دوران جنگ تحمیلی، راوی وقایع و ایثارگری های رزمندگان کشورمان در هشت سال نبرد حق علیه باطل شدند.

در این مراسم امام جمعه کیش نیز با اشاره به اقتدار و عزت فکر و عمل ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) به تبیین گوشه هایی از بیانات ارزشمند رهبر کبیر انقلاب در دوران هشت ساله دفاع مقدس پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده گفت: رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) بودند و  بسیارند ایثارگرانی که برای حفظ ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ارزشمندترین دارایی شان را که جان و سلامتی آنان بود فدای انقلاب و کشورشان کردند.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه وصیت تا شهادت از یکم تا 6 مهر، اکران فیلم های دوئل و آباجان با حضور عوامل فیلم، بر پایی مراسم شب شعر با عنوان از کربلا تا شلمچه و اجرای تئاتر من خیال تو نیستم از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جزیره کیش است.

شایان ذکر است نمایشگاهی از آثار مهرزاد ارشدی عکاس دوران دفاع مقدس نیز در حاشیه نمایشگاه وصیت تا شهادت در مرکز همایش های بین المللی کیش در حال برگزاریست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز