خبرگزاری کار ایران

انجام عمل جراحی زیبایی بر روی دو گردشگر خارجی در بیمارستان کیش

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۷۶

در راستای توسعه گردشگری سلامت، دو گردشگر لهستانی و آلمانی تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد خلخالی، رئیس بیمارستان کیش گفت: روز گذشته یک گردشگر 24 ساله لهستانی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش تحت عمل جراحی زیبایی بینی و لیفتینگ صورت قرار گرفت.

وی افزود: این گردشگر امروز از بیمارستان کیش مرخص شد و تا 10 روز دیگر برای گذراندن دوران نقاهت و بهبودی کامل در جزیره کیش به سر می‌برد.

خلخالی ادامه داد: امروز نیز در این بیمارستان برای یک گردشگر آلمانی 45 ساله، عمل کاشت مو انجام شد.

وی توانمندی پزشکان ایرانی، امکانات خوب بیمارستان کیش، ارزان بودن عمل جراحی زیبایی در کشور به نسبت کشورهای خارجی، عدم نیاز به روادید و شرایط مساعد آب و هوایی جزیره را از مزایای انجام جراحی زیبایی در کیش خواند.

رئیس بیمارستان کیش در خصوص انجام عمل جراحی برای گردشگران سلامت عنوان کرد: تاکنون بیماران متعددی از چند کشور برای انجام عمل جراحی و خدمات زیبایی مانند کاشت مو، جراحی بینی و تناسب اندام به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

وی در ادامه گفت: عمل‌های جراحی مشابهی که سابق بر این در بیمارستان انجام شده از طریق سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شده است؛ بسیاری از گردشگران خارجی از این شبکه‌ها، اطلاعات پزشکی را در خصوص بیمارستان کیش کسب می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز