خبرگزاری کار ایران

مرتضی بلوکی:

برای توسعه کیش به یاری دکتر انصاری می‌آییم

کد خبر : ۵۵۴۱۳۴

مرتضی بلوکی گفت: برای تحقق برنامه های دکتر انصاری در راه توسعه کیش همه گونه همکاری رسانه ای را مبذول خواهیم داشت.

مرتضی بلوکی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص انتصاب دکتر ابراهیم انصاری لاری به عنوان رئیس سازمان منطقه آزاد کیش گفت: خوشبختانه نگرانی ها بابت شخص جایگزین دکتر مونسان با انتصاب دکتر انصاری مرتفع شد. چرا که کیشوندان و سرمایه گذاران دغدغه انتصاب مدیرعاملی را داشتند که پروژه توسعه و رونق کیش پس از دکتر مونسان متوقف نشود.

وی افزود: خوشبختانه با انتصاب دکتر انصاری لاری که سابقه ای مناسب در سمت استانداری و فعالیت های عمرانی و گردشگری و تجاری داشته اند و همین طور نگاه ویژه ایشان به جذب سرمایه گذاران خارجی و نیز حمایت سرمایه گذاران داخلی ، انتظار می رود حرکت کیش در مسیر توسعه، تداوم و شتاب پیدا کند.

بلوکی اظهار داشت: آقای مهندس نوربخش و همچنین آقای دکتر داوود کرمی از همکاران کار بلد و باسابقه هستند و سابقه و تجربه آنان به یاری جزیره کیش و دکتر انصاری خواهد آمد.

بلوکی، مدیر نشریه دنیای کیش و مدیر روابط عمومی خبرگزاری ایلنا اعلام کرد: برای تحقق برنامه های دکتر انصاری در راه توسعه کیش همه گونه همکاری رسانه ای را مبذول  خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز