خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس:

مونسان قطعا در میراث فرهنگی می‌تواند کار آمد باشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۷۸

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سازمانی است که دایره فعالیت وسیعی دارد و لذا مدیری آشنا یه اقتصاد، صنعت و فرهنگ میخواهد.

به گزارش ایلنا، مهدی شیخ تصریح کرد: منطقه آزاد کیش نمونه ای بسیار کوچک از ظرفیت بزرگ گردشگری در کشور است که توسعه ی آن در سالهای اخیر نشان دهنده  عملکرد مدیریت توانمند آن است که در سطحی برزگتر در سازمان میراث فرهنگی میتواند کار آمد باشد.

وی افزود: ظرفیت های فرهنگی و ترویج و توسعه ی ارزشهای غنی ایرانی با تمدنی کهن و قدیمی، ابنیه و فضاهای خوب گردشگری و توریستی، اقلیم متنوع و زیبا و همینطور صنایع دستی گوناگون و زیبا بخشی از ظرفیت هایی است که در کشور ما وجود دارد که مونسان با توجه به سابقه ی خود میتواند از آن بهره کافی را به نفع کشور ببرد.

نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: در عرصه گردشگری و میراث فرهنگی ما حرف های زیادی داریم و می توانیم قطب صنعت گردشگری در منطقه باشیم و قطعا اکثر کشور های منطقه و آسیا ظرفیت هایی نظیر کشور ما را دارا نمیباشند لذا به کار گیری مدیری کار آمد در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است و ما انتخاب اخیر رئیس جمهور را به فال نیک می گیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز