خبرگزاری کار ایران

برگزاری سه رویداد بزرگ اقتصادی کشور در کیش

کیش میزبان سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش، هشتمین نمایشگاه تخصصی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و همایش بین­ المللی سرمایه­ گذاری و توسعه ایران است.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش و هشتمین نمایشگاه تخصصی فرصتهای سرمایه گذاری کشور همزمان از تاریخ 10 تا 13 آبان با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و  حدود20 شرکت خارجی از  جمله کشورهای هند، امارات متحده عربی، آلمان، روسیه، هلند، انگلیس در حوزه بانک، بورس و بیمه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

همچنین، همایش بین­ المللی سرمایه­ گذاری و توسعه ایران در روزهای 11 و 12 آبان با حضور صاحبنظران و فعالان اقتصادی در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

برگزاری همزمان سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش در قالب نمایشگاه 2016   Kish Invex  این امکان را برای تمامی فعالان اقتصادی، موسسات مالی و اعتباری، بانکها، شرکتهای بیمه، صاحبان پروژه های پر بازده و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، معادن، گردشگری، مسکن و عمران و شهرسازی در حوزه های دولتی و خصوصی را فراهم می آورد به نحوی که تمامی اهداف خود را در فضای تخصصی با حضور و تبادل نظر با تمامی مدیران و دست اندرکاران حوزه های فوق دنبال کنند.

معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، توانمندیهای شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، ارائه خدمات نوین بانکی و بیمه ای، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه  و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی از مهم ترین اهداف برگزاری Kish Invex 2016  است.

 همچنین جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدید ترین الگوهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای این رویداد است.

شایان ذکر است، وجود امکانات مناسب و سهولت تردد اتباع خارجی بدون ویزا به جزیره کیش، امکان حضور شرکت های بین المللی و حضور سرمایه گذاران خارجی را در این نمایشگاه فراهم آورده است.

 

کد خبر : ۴۱۶۷۱۲