خبرگزاری کار ایران

هشتمین دوره دانش آموختگی پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۷۲۱

مراسم هشتمین دوره دانش آموختگی تعدادی از دانشجویان پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری جمعه شب 10 اردیبهشت در این دانشگاه برگزار شد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم هشتمین دوره دانش آموختگی تعدادی از دانشجویان با حضور معاونان سازمان منطقه ازاد کیش، رئیس و معاونان پردیس، جمعی از استادان، دانشجویان و خانواده های آنان جمعه شب 10 اردیبهشت در سالن مینو پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

معاون آموزشی و پژوهشی پردیس بین الملل دانشگاه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 50 دانشجو در مقطع کارشناسی ، 192 نفر در مقطع ارشد و یک نفر در مقطع دکترا و در مجموع 243 نفر دانش آموخته شدند.

خسرو حاج صادقی اظهار داشت: بیشترین دانش آموختگان در مقطع کارشناسی ارشد هستند که نسبت به دوره های گذشته افزایش داشته است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد دانش آموختگی دانشجویان در مقطع دکترا باشیم.

در این مراسم حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در مورد محورهای زندگی از دیدگاه اسلام، مبارزه با هوای نفس و علم آموزی سخنرانی کردند .

وی از دانش آموختگانی که در راه علم و دانش تلاش می کنند تقدیر و بر اهمیت توجه به پدر و مادر تاکید کرد .

میرعمادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه نیز با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و مصادف شدن این مراسم با مناسبت های پنجاهمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی شریف، روز معلم و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) تقارن این مراسم با این اعیاد بزرگ را به فال نیک گرفت.

وی همچنین به اهمیت انجام فعالیت های علمی، پژوهشی بیشتر دانشجویان در اعتبار بخشیی بیشتر به دانشگاه تاکید کرد .

سوگند نامه دانشجویی، اجرای موسیقی، اهدا تندیس و لوح به دانش آموختگان و گرفتن عکس یادگاری بخش دیگر این مراسم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز