خبرگزاری کار ایران

دیدار نوروزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بومیان کیش

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۲۱۷

مونسان با حضور درمسجد جامع بومیان کیش با جمعی از بومیان دیدار وگفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش٫ مونسان دردیدار نوروزی با بومیان کیش درمسجد جامع بومیان جزیره پای صحبت آنان نشست.

دراین دیدار شیخ یعقوب شمس امام جماعت اهل تسنن٫ حضور  مونسان درجمع بومیان را بارقه امیدی برای رفع مشکلات مناطق سفین قدیم وجدید خواند و درخواست های بومیان جزیره را با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درمیان گذاشت.

 مونسان نیز با اشاره به اجرای طرح باززنده سازی سفین قدیم پاسخ بسیاری از این درخواست ها را دراجرای این پروژه دانست.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درخواست های بومیان کیش دراین پروژه از پیش دیده شده و علاوه بررفع بسیاری از مشکلات سازه ای وشهری سفین قدیم با توجه به ظرفیت های لحاظ شده در این پروژه٫  ساکنان این منطقه از رونق بیشتری درکسب وکار بهره مند می شوند.

وی افزود: صدور مجوز بازسازی منازل مسکونی این منطقه از 15 تا 20 اردیبهشت سال جاری آغاز می شود تا ساکنان سفین قدیم بتوانند مشکلات خود را دراین زمینه رفع کنند.

 مونسان همچنین از برگزاری نشستی دیگر با بومیان درهفته آینده خبرداد تا پروژه باززنده سازی سفین قدیم به منظور رفع دغدغه های بومیان کیش به صورت کامل معرفی شود.

گفتنی است طرح باززنده سازی سفین قدیم پروژه ای شهری با رویکرد حفظ معماری سنتی این منطقه وافزایش جاذبه های گردشگری وبصری است که علاوه برجذب گردشگران وحفظ آداب ورسوم بومیان کیش به عنوان یک جاذبه باعث ایجاد رونق اقتصادی  وکسب درآمد برای بومیان کیش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز