خبرگزاری کار ایران

ثبت سه رکورد جدید در نوروز 95 فرودگاه بین‌المللی کیش

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۷۲۷

مدیرکل فرودگاه کیش، از ثبت سه رکورد جدید در نوروز 95 در فرودگاه بین‌المللی کیش خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کوروش فتاحی با بیان اینکه در مجموع بیست روز  (25 اسفند ماه سال 94 لغایت 15 فروردین ماه سال 95) بالغ بر 2077 پرواز و بیش از 250000 مسافر از خدمات پروازی و مسافری فرودگاه کیش استفاده نمودند که با توجه به ارزیابی‌های انجام شده توسط بخش مستقل ارزیابی سازمان منطقه آزاد کیش، سطح رضایت‌مندی مسافران از 81 درصد و 86 درصد در نوروز سال‌های 93 و 94 به 91 درصد در نوروز 95 ارتقاء یافته است.

وی افزود رکورد بیشترین تعداد پرواز در یک روز نیز در روز 13 فروردین به 131 پرواز رسید و رکورد بیشترین تعداد مسافر نیز در همان روز به رقم 15432 نفر افزایش یافت.

فرودگاه بین‌المللی کیش که در قلب جزیره زیبای کیش بعنوان مهم‌ترین درگاه ورود و خروج مسافران و گردشگران می‌باشد، بعنوان سومین فرودگاه پُرتردد داخلی مسافری کشور (به ترتیب مهرآباد، مشهد و کیش) قرار دارد.

فتاحی عنوان کرد: نحوه مدیریت فرودگاه ‌بین‌المللی کیش از دو ویژگی خاص شهر فرودگاهی و مدیریت برون سپاری بهره می‌جوید و رهبری این ویژگی‌های مدیریتی موجبات ارتقاء کیفی و کمّی خدمات به پروازها و مسافرین را باعث گردیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز