خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش خبرداد؛

تامین روشنایی ۱۵ کیلومتر از رینگ ۷۵ متری کیش با چراغ های خورشیدی تاپایان امسال

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۴۱

چراغ های خورشیدی تاپایان امسال ۱۵ کیلومتراز رینگ ۷۵ متری کیش را روشن می کنند.

امین افشاری گفت: چراغ های خورشیدی تاپایان امسال ۱۵ کیلومتراز رینگ ۷۵ متری کیش را روشن می کنند.

به گزارش ایلنا، رامین افشاری معاون عمرانی سازمان گفت: با توجه به نبود شبکه کابلی و هزینه های بالای برق رسانی، با برنامه ریزیهای انجام شده ۱۸ کیلومتر از مسیر۲۴ کیلومتری رینگ ۷۵ متری کیش توسط چراغ های خورشیدی(سولار) روشن می شود.

وی افزود: دراین پروژه با توجه به تاکیددکتر مونسان دربکارگیری المانها با رویکرد گردشگری درکیش، با کمک مشاوران پروژه وطراحان صنعتی دانشگاه صنعتی شریف، براساس نیازهای وجاذبه های جزیره پایه های روشنایی طراحی شد وپس از طی مراحل آزمایش وبررسی میزان بازدهی وکارآیی درحال نصب درفواصل جانمایی شده است.

افشاری گفت: این پروژه از نظر ابعاد درکشور بی نظیر ودرجهان کم نظیراست وتا پایان سال پایه های روشنایی خورشیدی حدود ۱۵ کیلومتر از رینگ ۷۵ متری جزیره کیش نصب خواهد شد.

وی زمان تکمیل کل پروژه را پایان ۶ ماهه اول سال ۹۴ عنوان کرد.

گفتنی است درهریک از این پایه ها ۴ تا ۵ مترمربع پنل های خورشیدی برروی پایه ۱۰ متری به گونه ای نصب وطراحی شده که علاوه برتامین نیاز روشنایی مسیر، ازنظر ظاهری نیز برزیبایی فضای شهری بیافزاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز