خبرگزاری کار ایران

حضور بورس تهران در اولین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۸۷

بورس تهران طبق سنوات گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و همزمان با برگزاری نمایشگاه، نشست تخصص «معرفی روش ها و مزایای تامین مالی در بورس تهران» در روز پنجشنبه یکم آبان ماه ۱۳۹۳ ساعت ۱۰ الی ۱۳ در مرکز همایش های جزیره کیش برگزار می شود.

بورس تهران در اولین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، بازار سرمایه و خصوصی سازی جزیره کیش حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بورس تهران، حمید روح بخش سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل با بیان مطلب فوق گفت: بورس تهران علاوه بر حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی بورس، بانک و بیمه در تهران، هر ساله در نمایشگاه های مرتبط با بازار سرمایه در مناطق مختلف کشور حضور فعال و اثر بخش دارد.

وی افزود: اولین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، بازار سرمایه و خصوصی سازی و همچنین ششمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور از ۲۹ مهر لغایت ۲ آبان ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

روح بخش ادامه داد: بورس تهران طبق سنوات گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و همزمان با برگزاری نمایشگاه، نشست تخصص «معرفی روش ها و مزایای تامین مالی در بورس تهران» در روز پنجشنبه یکم آبان ماه ۱۳۹۳ ساعت ۱۰ الی ۱۳ در مرکز همایش های جزیره کیش برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوعات تخصصی شامل تامین مالی از طریق اوراق بدهی(اوراق مشارکت، اوراق اجاره، اوراق مرابحه و اوراق استصناع) و تامین مالی از طریق صندوق ها، شامل صندوق های پروژه ای و صندوق های زمین و ساختمان می باشد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل توضیح داد: با توجه به تبلیغات انجام شده در سطح بین المللی جهت حضور سرمایه گذاران خارجی و با توجه به اینکه ورود اشخاص خارجی به مناطق آزاد بدون اخذ روادید امکان پذیر است، انتظار می رود حضور سرمایه گذاران خارجی در نمایشگاه مذکور نسبت به سالهای گذشته پر رنگ تر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز