خبرگزاری کار ایران

معاون سرمایه‌گذاری‌ شورای عالی مناطق آزاد:

برگزاری نمایشگاه‌ برای جذب سرمایه خارجی در مناطق آزاد مفید است

کد خبر : ۱۹۰۱۰۷

معزالدین تاکید کرد: کمیسیون ارزش افزوده در مناطق آزاد محصولات تولیدشده در این مناطق را بررسی می‌کند و نسبت به میزان ارزش افزوده ایجاد شده برای آنها معافیت گمرکی اعلام می‌کند.

معاون سرمایه‌گذاری‌ شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی برای جذب سرمایه خارجی در مناطق آزاد راه و روش مفیدی است.
به گزارش ایلنا، محمد معزالدین تاکید کرد: با توجه به اینکه مناطق آزاد مزیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارند، در چند ماه گذشته مذاکرات زیادی با سرمایه‌گذاران ژاپنی، اتریشی، ایتالیایی، آلمانی و چینی و… داشتیم.
وی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور که در جزیره کیش برگزاری می شود، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌هایی برای جذب سرمایه خارجی در مناطق آزاد راه و روش مفیدی است چرا که این نمایشگاه‌ها فعالیت‌هایی است که از سوی بخش خصوصی متناسب با فعالیت خودشان انجام می‌شود و قطعا برای جذب سرمایه‌های خارجی مفید خواهد بود.
به گفته وی معافیت ۲۰ساله از پرداخت مالیات، امکان تاسیس شرکت با سهام ۱۰۰درصد خارجی، ورود ماشین‌آلات صنعتی بدون پرداخت عوارض گمرکی، عدم نیاز به اخذ روادید برای ورود به مناطق آزاد، خدمات پولی و مالی و مواردی از این است در زمره مزیت‌های مناطق آزاد برای سرمایه‌گذاران خارجی قرار دارد. معزالدین تاکید کرد: کمیسیون ارزش افزوده در مناطق آزاد محصولات تولیدشده در این مناطق را بررسی می‌کند و نسبت به میزان ارزش افزوده ایجاد شده برای آنها معافیت گمرکی اعلام می‌کند.
بنابراین گزارش، نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور ۲۹ مهر تا ۲ آبان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز