خبرگزاری کار ایران

حضور سه هزارنفر برسر بزرگترین سفره افطاری جزیره کیش

کد خبر : ۱۸۳۰۱۲

روزه داران ومسئولان جزیره کیش پنجمین روز ماه مبارک رمضان را درکنار هم به افطار نشستند

به گزارش ایلنا، بیش از سه هزار نفر از ساکنان وگردشگران ایرانی وخارجی جزیره کیش پنج شنبه ۱۲ تیر مصادف با پنجمین روز ماه مبارک رمضان دریک فضای صمیمی ومعنوی درکنار مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، افطار کردند.

در مراسم بزرگ افطار جزیره کیش که با استقبال گسترده روزه داران درنوارسیاحتی جزیره، حدفاصل میدان ساحل تا سه راه پردیس برگزارشد میهمانان درقالب یک خانواده بزرگ پس از یک روز روزه داری با شور شعف برسر سفره های افطار نشستند.

دراین مراسم همچنین گردشگرانی از عراق، امارات، تایلند، فیلیپین ودیگر نقاط دنیا درکنار ساکنان وگردشگران جزیره کیش افطار کردند.

یکی از این گردشگران که از دبی به جزیره کیش سفرکرده بود ضمن ابراز رضایت از اجرای این برنامه گفت: این اولین بار بود که شاهد برگزاری چنین مراسمی به این وسعت وبا حضوراین تعداد میهمان بودم.

گردشگری از عراق نیز با اشاره به فضای معنوی حاکم براین مراسم گفت: تاکنون درهیچ جای دنیا مراسمی به این زیبایی ندیده بودم.

این مراسم به همت شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش، معاونت فرهنگی واجتماعی وامورزنان سازمان منطقه آزاد کیش وبانوان کارآفرین برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز