خبرگزاری کار ایران

پاداش نفتی‌ها واریز شد/تخصیص چند دستگاه اتوبوس برای اعزام هواداران به اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۸۶

در پی کسب پیروزی ارزشمند طلایی‌پوشان آبادانی در لیگ برتر فوتبال، کادر فنی و بازیکنان این تیم از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تجلیل شدند.

محمود ازند، مدیر روابط عمومی امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: در پی کسب پیروزی ارزشمند تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال کشور مقابل سپاهان اصفهان، طبق وعده‌ای که مدیرعامل این سازمان داده بود پاداش در نظر گرفته شده به کادر فنی و بازیکنان این تیم پرداخت شد.

وی افزود: پاداش در نظر گرفته شده، کمتر از ۲۴ ساعت پس از کسب این پیروزی، به حساب طلایی‌پوشان نشست.

مدیر روابط عمومی امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های مسئول در راستای حفظ این تیم در لیگ برتر به سهم خود باید کوشا باشند، تصریح کرد: حمایت‌های سازمان منطقه آزاد اروند از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و پاسخ به دغدغه عمومی شهروندان اروند نشین است. ازند ادامه داد: حفظ سهمیه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر یک خواسته عمومی است و این سازمان در راستای تمکین از این خواسته، حمایت‌های خود را تا حصول نتیجه نهایی از این تیم تداوم خواهد بخشید.

مدیر روابط عمومی امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، یادآور شد: در همین راستا با توجه به مسابقه هفته بیست و سوم تیم فوتبال صنعت نفت مقابل استقلال خوزستان در اهواز، این سازمان چند دستگاه اتوبوس جهت انتقال هواداران به ورزشگاه غدیر اهواز در نظر گرفته تا روز جمعه هفته جاری دوست‌داران این تیم را به این ورزشگاه منتقل سازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز