خبرگزاری کار ایران

در چهارمین روز از بهار

نظارت میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اماکن اقامتی و گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۷۸

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، محمدسجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان به همراه اعضای ستاد خدمات سفر از آخرین وضعیت امکانات و خدمات گردشگری در حال ارائه از سوی بخش های مختلف بازدید به عمل آورد.

گفتنی است مهمترین موضوعی که در اولویت کاری و برنامه های نظارت میدانی امروز مدیرعامل مورد تأکید وی قرار گرفته در زمینه کیفیت خدمات رسانی و رفاه حال مسافرین و گردشگران در این ایام، بوده و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر خاطره سازی و ایجاد لحظات خوش برای خانواده های ایرانی که این منطقه را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نموده اند تصریح کرد.

براساس این گزارش از ابتدای تشکیل ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در ابتدای زمستان سال قبل تاکنون در حدود ۱۰ جلسه کاری و ده ها برنامه بازدید میدانی توسط مدیرعامل ، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان از نوع و کیفیت خدمات رسانی در زمینه های مختلف هتل داری، فروش محصولات و کالاهای مختلف، رستوران ها و سایر بخش ها صورت گرفته که با همکاری تشکل های بخش خصوصی، مجتمع های تجاری-اداری منطقه، و.... به اجرا درآمده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز