خبرگزاری کار ایران

آیت الله آل هاشم در مراسم گرامیداشت دهه فجر در شهرستان جلفا

دستاوردهای مثبت دولت در دیپلماسی اقتصادی / نسل جوان پای کار اسلام و انقلاب ایستاده اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۱۱۹

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم، عصر شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر در شهرستان جلفا اظهار داشت: همه ما باید برای کمک به دین الهی تلاش کنیم، اگر شما به دین الهی کمک کنید خداوند هم به شما کمک خواهد کرد.

وی افزود: اگر مردم در صحنه‌های دوران انقلاب با هدایت امام خمینی(ره) حضور نداشتند مگر این انقلاب می‌توانست پیروز شود؟ این مردم به ندای ملکوتی امام راحل جواب مثبت داده و با شعارهای انقلابی و اسلامی در صحنه‌های گوناگون حضور یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی اعتقاد، وحدت و انسجام مردم را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: رهبری‌های صحیح و پیامبرگونه امام راحل از دیگر عوامل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود و این مسیر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با  همان سلابت امام خمینی(ره) ادانه یافت.

وی یادآور شد: حضرت امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی ایران باید صادر شود، امروز اگر ملت مظلوم فلسطین و نوار غزه محکم در برابر اسرائیل غاصب ایستاده‌اند حکایت از صدور انقلاب و فرهنگ مقاومت حاج قاسم دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در مراسم اعتکاف شاهد حضور جوانان اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان بودیم، تاکید کرد: این جوانان همان جوانان انقلاب هستند و در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر این حضور جوانان را خواهید دید.‌

وی ادامه داد: علی‌رغم وجود برخی مشکلات نباید موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را نادیده گرفت، در بحث دیپلماسی اقتصادی فعالیت‌های چشمگیری صورت گرفته که با تلاش دولت مردمی مردم باید تاثیرات آن در سفره مردم لمس شود.

آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم با اشاره به تلاش گسترده دشمنان جهت تضعیف نظام دینی، خاطرنشان ساخت: دشمن در ایام انتخابات و راهپیمایی‌ها تلاش کرده است که حضور مردم را کمرنگ نماید اما مردم با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی وقتی می‌بینند دشمنان وارد میدان شده‌اند، با انسجام در انتخابات و راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز